Опубліковано тези VIІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми»
Запрошуємо Вас до обговорення матеріалів VIII Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми» , присвяченої 75-річчю Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України:
на цій сторінці (під тезами) та у групі Facebook (Для того, щоб приєднатися до обговорення та залишати коментарі, потрібно авторизуватися (увійти) через одну з наступних систем: Facebook, Twitter, Google, Disqus (або спочатку створити новий аккаунт в одній з них), після чого з'явиться можливість залишати повідомлення.)
Конференцію проводить лабораторія сучасних інформаційних технологій навчання
Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.
Науковий керівник конференції: Смульсон Марина Лазарівна, дійсний член НАПН України, доктор психологічних наук, професор, завідувачка лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання.
Інтернет-конференція триватиме до 15 червня 2020 року.
Тематика конференції:
- Особливості контенту та організації різних видів дистанційного навчання. Застосування дистанційних технологій в психологічній та педагогічній практиці.
- Психологічні засади професійної діяльності у дистанційному форматі.
- Віртуальний освітній простір як чинник психологічної підтримки та допомоги, зокрема, в умовах карантину.
- Психологічні механізми суб’єктності та суб’єктної активності, розвиток інтелекту та особистості у віртуальному просторі.
- Психологічні проблеми діяльності у глобальних, локальних та соціальних мережах.
- Специфіка проектування, розробки та впровадження віртуальних освітніх середовищ.
- Досвід та вимоги до дистанційної психологічної підтримки розвитку і життєдіяльності різних вікових груп в умовах карантину.
Тези конференції:
Savchenko O., Kuznetsov K. Trust to online education
Shapiro V. Approvals approach during pandemic
Sharkova S., Manning D. Course design in american and ukrainian educational institutions using it
Березко І. Дискурсивне конструювання досвіду у соціальних мережах
Бешок Т. Результати опитування здобувачів вищої освіти щодо організації дистанційного навчання
Біла І.М. Розвиток мислячого суб’єкта в умовах дистанційної освіти
Візнюк І. Сучасні тенденції психологічної діяльності студентів в умовах дистанційного навчання
Воронцова Е. Професійні компетентності вчителя для організації дистанційного он-лайн навчання
Горлачов О.С. Міміко-жестове мовлення в системі освіти дітей з порушеннями слуху
Гренюк Л.С. Мотиваційна складова в навчальній діяльності учнів з порушенням слуху
Губар С.Ю. Дистанційне навчання в умовах сьогодення: погляд студента
Гурлєва Т. Взаємовідповідальність як основа діалогу через медіатекст між автором і читачем
Дидковский С.В. Организация индивидуальной деятельности в социальных сетях
Дітюк П.П. Деякі уявлення про психологічні механізми
Жарков О.В. Діти з особливими потребами в освітньому просторі онлайн
Зазимко О.В. Збагачення життєвого досвіду студентів за умов дистанційного навчання у системі moodle
Зінченко О.В. Мережеві фейки як психологічна проблема
Кетлер-Митницька Т. Студент як суб’єкт освіти в умовах дистанційного навчання
Клопота Є.А Використання тренінгових вправ у віртуальному освітньому просторі
Кобильченко В.В. Суб'єктна активність як вияв суб'єктності особистості
Кокун О.М. «Випробування карантином» професійної життєстійкості – дистанційна та експрес-діагностика
Комісаров О.В. Наративно-цифровий підхід у сучасній педагогіці
Куцова М., Дубовик О. Проблема діяльності практичного психолога в дистанційному просторі
Лящ О.П. Емоційність та її особливості в інтернет-комунікації
Малина Л.О. Текст художнього твору як комунікативна одиниця взаємодії автора і читача
Моляко В.О. Проблема конструювання образів світу у сучасному інформаційному просторі
Московець Л.П. Впровадження дистанційного навчання педагогічними працівниками літнього віку
Назар М.М. Дистанційні навчальні курси під час карантину: тенденції та психологічні можливості
Немченко Ю.В. Веб-квест, як інноваційна форма організації навчальної роботи
Петрикіна А.С. Віртуальний потенціал освітнього простору музею
Пєтухова І.О. Психологічні наслідки карантину
Пирлик Я.В. Емпіричне дослідження змін самосвідомості підлітків у процесі rpg-гри
Рудницька С.Ю. Конструювання досвіду за умов пандемії: контури нового прагматизму
Смульсон М.Л. «Карантинна криза» і дистанційне навчання: психологічні проблеми
Тимофієнко Н.В. Психологічні вимоги до звуковимови у педагогічному спілкуванні
Царенко Л.Г. Алгоритм надання дистанційної психологічної підтримки в умовах карантину
Чекстере О.Ю. Психологічна підтримка життєдіяльності дошкільників в умовах карантину
Чепелева Н.В. Дискурсивное конструирование опыта в кризисных ситуациях
Шевчук О.С. Аспекти реагування на суїцидогенну інформацію у соціальних мережах
Шимко В.А. Виртуальные и офлайн сообщества: что общего?
Тези опубліковано в авторській редакції