Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України
Ви тут:

Запрошуємо взяти участь у наших безкоштовних дистанційних тренінгах: http://moodle.newlearning.org.ua/

Готується до друку черговий номер електронного наукового фахового видання ЛСІТН (Категорія Б). Журнал є наукометричним (база даних Index Copernicus International). Додатково, статті журналу індексуються у Google Scholar. Статті приймаються до 01 травня 2023 року (черговий номер)вітаються англомовні.

Опубліковано тези XІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми»

Запрошуємо Вас до обговорення матеріалів XІ​ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми»

на цій сторінці (під тезами) та у групі Facebook (Для того, щоб приєднатися до обговорення та залишати коментарі, потрібно авторизуватися (увійти) через одну з наступних систем: Facebook, Twitter, Google, Disqus (або спочатку створити новий аккаунт в одній з них), після чого з'явиться можливість залишати повідомлення)

 Тематика конференції:

  • Психологічні проблеми цифровізації освіти і науки в Україні. Цифровізація психології. Кіберпсихологія.

  • Віртуальний простір у контексті війни та поствоєнного оновлення України.

  • Можливості віртуального простору для психологічної підтримки та реабілітації.

  • Концепції проєктування віртуального простору.    

  • Можливості та обмеження дистанційної освіти під час війни.

  • Особливості діяльності у соціальних мережах в умовах війни.

  • Розвиток суб’єктності учасників навчальних проєктів Інтернету.

  • Інформаційна війна та її психологічний вплив на особистість.

  • Психотерапія та психопрофілактика з використанням інформаційних технологій.

  • Взаємодія особистості та штучного інтелекту: потенціали, ризики, перспективи.

  • Експериментальний розділ: тези доповідей за авторством або співавторством ШІ. → Увага! Тексти у цьому розділі проходять обов’язкову модерацію з боку співавторів або організаторів конференції. У випадку співавторства людина-автор бере на себе відповідальність за зміст тексту,

Тези конференції: 

Shatyrko L., Tukhonova T., Psychological components of the educational content of the course "foreign language" in distance higher education

Suprun D. Implementation of possibilities of virtual space in providing psychological support in the war conditions

Біла І. Ресурсування життєстійкості особистості

Ваганова Н.А. Розвиток творчого мислення дітей за системою КАРУС

Гірчук О.В. Цифрові технології в освітньому просторі у сучасних умовах

Горлачов О.С. Суспільне становище осіб з порушеннями слуху в умовах сучасної російсько-української війни: інформаційно-безпековий аспект

Гренюк Л.С. Особливості впливу інформаційних джерел на розвиток інтелекту дітей з порушеннями слуху

Гурлєва Т.С. Довіра до ЗМІ, до себе як читача і особистості у студентів перших курсів як орієнтири психологічної допомоги

Гуцол К.В. Життєва компетентність як метакомпетентність особистості

Дітюк П.П. До проблеми визначення критеріїв оцінки проєкту

Журавльова Н.Ю. Віртуальний простір як вагомий чинник психологічної допомоги особистості у розвитку стійкості до стресу в умовах війни

Завгородня О.В. Споживання ЗМІ та суб’єктивне благополуччя людини

Зазимко О.В., Шиловська О.М. Особистісний розвиток як шлях подолання травматичного досвіду війни

Зарецька О.О. Наративи у соціальних мережах як ресурс в умовах війни

Зінченко О.В. Чутки в умовах війни: типові тенденції

Мещеряков Д.С. Основні критерії психологічної суб'єктності ШІ та нейронних мереж

Моляко В.О. Проблеми психологічного здоров’я в сучасних умовах

Назар М.М. Чинники проєктування керованої групової динаміки у віртуальних освітніх просторах під час війни

Рудницька С.Ю. Концептуальні основи розвитку життєвої компетентності особистості

Смульсон М.Л. Проєктування віртуального освітнього простору з розвивальним потенціалом

Тимофієнко Н.В. Види письмових робіт з розвитку зв’язного мовлення у школі для дітей з порушеннями слуху

Третяк Т.М. Розв’язування творчих задач в ускладнених умовах

Федик А.О. Особливості надання психотерапії з використанням інформаційних технологій

Фомічова Л.І. Віртуальна складова у дистанційному навчанні глухих дітей читанню

Чепелєва Н.В. Задачі на смисл у життєвій компетентності особистості

Чорний А. Психологічні особливості дистанційного навчання в умовах війни

Шепельова М.В. Суб’єктивні орієнтири у розумінні студентами невизначених ситуацій

 

Експериментальний розділ: тези доповідей за авторством або співавторством ШІ

Штучний інтелект. 10 переваг штучного інтелекту як психолога-консультанта

Штучний інтелект. Віртуальне консультування під час війни: перспективи та складнощі

Штучний інтелект. Розвиток суб’єктності засобами віртуальної реальності: можливості, обмеження, умови

 

За зміст і виклад матеріалу несе відповідальність автор(и).

© Лабораторія сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України 2013-2023. Усі права захищено.

Психологія дистанційного навчання; розвиток інтелекту дорослих; інтелектуальний розвиток у віртуальному освітньому просторі.

Копіювання матеріалів з сайту можливе лише за умови розміщення зворотнього посилання на сайт.