Опубліковано тези XІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми»
Запрошуємо Вас до обговорення матеріалів XІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми»:
на цій сторінці (під тезами) та у групі Facebook (Для того, щоб приєднатися до обговорення та залишати коментарі, потрібно авторизуватися (увійти) через одну з наступних систем: Facebook, Twitter, Google, Disqus (або спочатку створити новий аккаунт в одній з них), після чого з'явиться можливість залишати повідомлення)
Тематика конференції:
-
Психологічні проблеми цифровізації освіти і науки в Україні. Цифровізація психології. Кіберпсихологія.
-
Віртуальний простір у контексті війни та поствоєнного оновлення України.
-
Можливості віртуального простору для психологічної підтримки та реабілітації.
-
Концепції проєктування віртуального простору.
-
Можливості та обмеження дистанційної освіти під час війни.
-
Особливості діяльності у соціальних мережах в умовах війни.
-
Розвиток суб’єктності учасників навчальних проєктів Інтернету.
-
Інформаційна війна та її психологічний вплив на особистість.
-
Психотерапія та психопрофілактика з використанням інформаційних технологій.
-
Взаємодія особистості та штучного інтелекту: потенціали, ризики, перспективи.
-
Експериментальний розділ: тези доповідей за авторством або співавторством ШІ. → Увага! Тексти у цьому розділі проходять обов’язкову модерацію з боку співавторів або організаторів конференції. У випадку співавторства людина-автор бере на себе відповідальність за зміст тексту,
Тези конференції:
Біла І. Ресурсування життєстійкості особистості
Ваганова Н.А. Розвиток творчого мислення дітей за системою КАРУС
Гірчук О.В. Цифрові технології в освітньому просторі у сучасних умовах
Гренюк Л.С. Особливості впливу інформаційних джерел на розвиток інтелекту дітей з порушеннями слуху
Гуцол К.В. Життєва компетентність як метакомпетентність особистості
Дітюк П.П. До проблеми визначення критеріїв оцінки проєкту
Завгородня О.В. Споживання ЗМІ та суб’єктивне благополуччя людини
Зазимко О.В., Шиловська О.М. Особистісний розвиток як шлях подолання травматичного досвіду війни
Зарецька О.О. Наративи у соціальних мережах як ресурс в умовах війни
Зінченко О.В. Чутки в умовах війни: типові тенденції
Мещеряков Д.С. Основні критерії психологічної суб'єктності ШІ та нейронних мереж
Моляко В.О. Проблеми психологічного здоров’я в сучасних умовах
Рудницька С.Ю. Концептуальні основи розвитку життєвої компетентності особистості
Смульсон М.Л. Проєктування віртуального освітнього простору з розвивальним потенціалом
Третяк Т.М. Розв’язування творчих задач в ускладнених умовах
Федик А.О. Особливості надання психотерапії з використанням інформаційних технологій
Фомічова Л.І. Віртуальна складова у дистанційному навчанні глухих дітей читанню
Чепелєва Н.В. Задачі на смисл у життєвій компетентності особистості
Чорний А. Психологічні особливості дистанційного навчання в умовах війни
Шепельова М.В. Суб’єктивні орієнтири у розумінні студентами невизначених ситуацій
Експериментальний розділ: тези доповідей за авторством або співавторством ШІ
Штучний інтелект. 10 переваг штучного інтелекту як психолога-консультанта
Штучний інтелект. Віртуальне консультування під час війни: перспективи та складнощі
За зміст і виклад матеріалу несе відповідальність автор(и).