Психологічна теорія і технологія навчання. Актуальні проблеми психології Том 8. Випуск 1
Психологічна теорія і технологія навчання. Актуальні проблеми психології Том 8. Випуск 1. За ред. С.Д.Максименка, М.Л.Смульсон Київ, "Міленіум", 2005 |
Теоретико-методологічні проблеми нових інформаційних технологій навчання
Машбиць Ю.І., Смульсон М.Л. Актуальні психолого-педагогічні проблеми дистанційного навчання Дементієвська Н.П., Морзе Н.В. Як можна комп'ютерні технології використати для розвитку учнів та вчителів? Жалдак М.І. Про деякі методичні аспекти навчання інформатики в школі і педагогічному університеті Носенко Е.Л. Методологічні принципи упорядкування навчального матеріалу і організації роботи з ним у дистанційному навчальному курсі Рамський Ю.С., Рамська К.І. Інформатизація освіти - важлива складова інформатизації суспільства Психолого-педагогічні дослідження проблем технологій навчання Березіна О. О. Інформаційні технології в житті сучасної літньої людини Бугайова Н. М. Проблема комп'ютерної залежності та її роль у розвитку суїцидальної поведінки Введенська Т.Ю. Влияние компьютерных и интернет-технологий на мышление студентов Вембер В.П. Психолого-педагогічні передумови створення електронних підручники Дітюк П.П. Криза похилого віку: життєві завдання Засєкіна Л.В. Інтелект як стійка особистісна властивість Коган Н.Н. Разработка новых технологий компьютерного тестирования в образовании Коміссарова О.Ю. Комунікаційні проблеми в дистанційному навчанні Крамаренко Т.Г. Психолого-педагогічні проблеми впровадження нітн математики в середній школі Кузнєцова І.В. Розвиток ментальної моделі світу у середовищі Інтернет Лов'янова І.В, Шамне А.В. Віковий та індивідуальний підхід в умовах впровадження нітн Моїсеєнко Н.В. Шляхи подолання психологічного бар'єру при переході від процедурного до декларативного програмування Мороз Л.І. Нові інформаційні технології у професійно-психологічному тренінгу працівників міліції Самошкіна Л.М. Вимоги до дистанційних курсів у контексті психологічних наслідків інтернет-технологій Тонкова Н.О. Психолого-педагогічні аспекти навчання безпечної діяльності Прикладні розробки в галузі нових інформаційних технологій навчання Бєльська Н.А., Цап В.Й. Комп'ютеризована методика дослідження підприємницького потенціалу особистості (психодіагностична програма "бізнесмен") Дідковський С.В., Красновська Т.М. Комплексна модель трансляції інформації в навчальній грі Кузьміна Н.М. Методика використання комп'ютерного моделювання при розв'язуванні деяких економічних задач Рождественська Д.Б. Психолого-педагогічні особливості впровадження елементів дистанційного навчання у процес вивчення української мови в зош (на матеріалі курсу "культура мовлення") Сороко Н.В. Методи і проблеми контролю та оцінювання при дистанційному навчанні (на прикладі дистанційного курсу з українського ділового мовлення) Теплицький І.О., Семеріков С.О. Розвиток творчих здібностей школярів засобами комп'ютерного моделювання: психолого-педагогічний аспект |