Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України
Ви тут:

Запрошуємо взяти участь у наших безкоштовних дистанційних тренінгах: http://moodle.newlearning.org.ua/

Готується до друку черговий номер електронного наукового фахового видання ЛСІТНЖурнал є наукометричним (база даних Index Copernicus International). Додатково, статті журналу індексуються у Google Scholar. Статті приймаються до 15 вересня 2018 року (черговий номер)вітаються англомовні.

Тези IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми»

Шановні колеги!

Вашій увазі пропонуються опубліковані тези IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми».

Нагадуємо, що інтернет-конференція здійснюється онлайн з 12 до 31 травня 2016 року. Ваші тези також можуть бути безкоштовно опубліковані до 15 травня включно - дізнайтеся про це детальніше.

Запрошуємо Вас до обговорення матеріалів інтернет-конференції у соціальних мережах ВКонтакті та Фейсбук.

Ви можете прочитати або завантажити тези конференції.

 

  1. Mescheryakov Dmytro: «Stages of development of the respondent`s model of distance learning courses»
  2. Shapiro Vladislav: «Human factor in IT Security – game of deviations»
  3. Аматьєва Олена Петрівна: «Використання потенційних можливостей Ресурсного центру для популяризації перспективного психолого-педагогічного досвіду»
  4. Балл Георгий Алексеевич, Мединцев Владислав: «Из опыта системных разработок, связывающих информатику, психологию и культурологию»
  5. Березко Іванна Василівна Віртуальна спільнота: «Королівство кривих дзеркал».
  6. Бійчук Галина Леонідівна: «Розвиток віртуального середовища учнів у процесі вивчення української літератури засобами ІКТ»
  7. Блохіна Ірина Олександрівна: «Професійно значущі якості викладача дистанційного навчання»
  8. Брацюк Олександра Геннадіївна : «Методологія дослідження соціально-психологічних факторів самопрезентації користувачів сайтів знайомств»
  9. Бреусенко-Кузнєцов Олександр Анатолійович : «Личностная, социальная и метафизическая компетентность как предмет развивающего воздействия»
  10. Войтків Галина Володлимирівна: «Віртуальні навчальні спільноти як засіб навчання учнів»
  11. Волков Дмитро Сергійович, Ноздрін Сергій Володимирович: «Взаємозв’язок індивідуально-типологічних властивостей та інтелектуальних здібностей студентів»
  12. Галунзовський Ілля Сергійович: «Ігровий комп’ютерний дискурс у віртуальному просторі»
  13. Губенко Александр Владимирович «Лингвопсихологические аспекты использования семантических сетей для психосемантического анализа научного открытия (на примере создания теории относительности)»
  14. Гуцол Кирило Віталійович: «Психологические особенности виртуального дискурса»
  15. Гуцол Світлана Юріївна: «Децентрований суб’єкт у віртуальному просторі»
  16. Дітюк Павло Павлович «Ситуация как контекст активности субъекта»
  17. Дубчак Галина Михайлівна: «Психологічні особливості ірраціональних установок та стресостійкості сучасних студентів»
  18. Евгений Владимирович Пузырев: «Психологические проблемы дистанционного обучения в инженерном вузе»
  19. Зінченко Олександр Володимирович: «Аналіз психологічної специфіки популярних інтернет-субкультур»
  20. Іванків Ігор Ігорович: «Соціальні мережі як «поле» розвитку ідентичності підлітка»
  21. Коваленко Олена Григорівна: «Умови ефективності дистанційного навчання соціальних робітників психології пізньої дорослості»
  22. Коваленко-Кобилянська Ірина Генріховна «Дистанційне навчання людей похилого віку. проблеми та особливості»
  23. Колярова Анастасия Олеговна:  «Этапы формирования телесности в виртуальном пространстве»
  24. Мейтарчан Світлана Юріївна: «Інтернет-середовище у житті сучасного студентства»
  25. Назар Максим Миколайович: «Аналіз структури моделі учасника дистанційних електронних навчальних курсів»
  26. Олексюк Василь Петрович: «Психолого-педагогічні аспекти застосування віртуальних хмарних лабораторій»
  27. Омельченко Ірина Миколаївна: «Хронотоп комунікативної діяльності з Іншим дошкільників із затримкою психічного розвитку (на моделі анімаційного персонажа)»
  28. Пенькова Олена Іванівна: «Психологічний аналіз проблеми самореалізації особистості»
  29. Самошкіна  Любов Миколаївна: «Досвід застосування дистанційних технологій при викладанні психологічних дисциплін»
  30. Смульсон Марина Лазарівна: «Дорослі в інтернеті: розвиток  інтелекту та суб’єктності»
  31. Степура Євгеній Вікторович: «Деякі психологічні аспекти користі комп’ютерних ігр»
  32. Степура Ігор Володимирович: «Телевізійне навчання в Казахстані»
  33. Степура Іван Сергійович: «Програмне забезпечення для проектування Lego-моделей як засіб формування навичок ХХІ століття»
  34. Стягунова Ольга Олександрівна: «Дистанційне навчання як основна фора підвищення кваліфікації педагогів  в особливих умовах»
  35. Фролова Наталія Вікторівна: «Психологічні особливості розвитку юнаків з інтернет-адикцією»
  36. Чекстере  Оксана Юріївна : « Вплив реального і віртуального світу на види діяльності та процеси розвитку дітей»
  37. Чугуєва Инна Євгенівна, Литвиненко Ирина Сергіївна: «Розвиток практичних умінь у майбутніх психологів щодо розв’язання життєвих ситуацій за допомогою візуальних методів»
  38. Чукавіна Тетяна  Едуардівна: «Фактори проектування та впровадження електронних освітніх ресурсів»
  39. Шуневич Богдан Іванович: «Перспективи запровадження дистанційного навчання у Навчально-науковому інституті психології та соціального захисту»

© Лабораторія сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України 2013-2018. Усі права захищено.

Психологія дистанційного навчання; розвиток інтелекту дорослих; інтелектуальний розвиток у віртуальному освітньому просторі.

Копіювання матеріалів з сайту можливе лише за умови розміщення зворотнього посилання на сайт.