Тези IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми»
Шановні колеги!
Вашій увазі пропонуються опубліковані тези IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми».
Нагадуємо, що інтернет-конференція здійснюється онлайн з 12 до 31 травня 2016 року. Ваші тези також можуть бути безкоштовно опубліковані до 15 травня включно - дізнайтеся про це детальніше.
Запрошуємо Вас до обговорення матеріалів інтернет-конференції у соціальних мережах ВКонтакті та Фейсбук.
Ви можете прочитати або завантажити тези конференції.
- Mescheryakov Dmytro: «Stages of development of the respondent`s model of distance learning courses»
- Shapiro Vladislav: «Human factor in IT Security – game of deviations»
- Аматьєва Олена Петрівна: «Використання потенційних можливостей Ресурсного центру для популяризації перспективного психолого-педагогічного досвіду»
- Балл Георгий Алексеевич, Мединцев Владислав: «Из опыта системных разработок, связывающих информатику, психологию и культурологию»
- Березко Іванна Василівна Віртуальна спільнота: «Королівство кривих дзеркал».
- Бійчук Галина Леонідівна: «Розвиток віртуального середовища учнів у процесі вивчення української літератури засобами ІКТ»
- Блохіна Ірина Олександрівна: «Професійно значущі якості викладача дистанційного навчання»
- Брацюк Олександра Геннадіївна : «Методологія дослідження соціально-психологічних факторів самопрезентації користувачів сайтів знайомств»
- Бреусенко-Кузнєцов Олександр Анатолійович : «Личностная, социальная и метафизическая компетентность как предмет развивающего воздействия»
- Войтків Галина Володлимирівна: «Віртуальні навчальні спільноти як засіб навчання учнів»
- Волков Дмитро Сергійович, Ноздрін Сергій Володимирович: «Взаємозв’язок індивідуально-типологічних властивостей та інтелектуальних здібностей студентів»
- Галунзовський Ілля Сергійович: «Ігровий комп’ютерний дискурс у віртуальному просторі»
- Губенко Александр Владимирович «Лингвопсихологические аспекты использования семантических сетей для психосемантического анализа научного открытия (на примере создания теории относительности)»
- Гуцол Кирило Віталійович: «Психологические особенности виртуального дискурса»
- Гуцол Світлана Юріївна: «Децентрований суб’єкт у віртуальному просторі»
- Дітюк Павло Павлович «Ситуация как контекст активности субъекта»
- Дубчак Галина Михайлівна: «Психологічні особливості ірраціональних установок та стресостійкості сучасних студентів»
- Евгений Владимирович Пузырев: «Психологические проблемы дистанционного обучения в инженерном вузе»
- Зінченко Олександр Володимирович: «Аналіз психологічної специфіки популярних інтернет-субкультур»
- Іванків Ігор Ігорович: «Соціальні мережі як «поле» розвитку ідентичності підлітка»
- Коваленко Олена Григорівна: «Умови ефективності дистанційного навчання соціальних робітників психології пізньої дорослості»
- Коваленко-Кобилянська Ірина Генріховна «Дистанційне навчання людей похилого віку. проблеми та особливості»
- Колярова Анастасия Олеговна: «Этапы формирования телесности в виртуальном пространстве»
- Мейтарчан Світлана Юріївна: «Інтернет-середовище у житті сучасного студентства»
- Назар Максим Миколайович: «Аналіз структури моделі учасника дистанційних електронних навчальних курсів»
- Олексюк Василь Петрович: «Психолого-педагогічні аспекти застосування віртуальних хмарних лабораторій»
- Омельченко Ірина Миколаївна: «Хронотоп комунікативної діяльності з Іншим дошкільників із затримкою психічного розвитку (на моделі анімаційного персонажа)»
- Пенькова Олена Іванівна: «Психологічний аналіз проблеми самореалізації особистості»
- Самошкіна Любов Миколаївна: «Досвід застосування дистанційних технологій при викладанні психологічних дисциплін»
- Смульсон Марина Лазарівна: «Дорослі в інтернеті: розвиток інтелекту та суб’єктності»
- Степура Євгеній Вікторович: «Деякі психологічні аспекти користі комп’ютерних ігр»
- Степура Ігор Володимирович: «Телевізійне навчання в Казахстані»
- Степура Іван Сергійович: «Програмне забезпечення для проектування Lego-моделей як засіб формування навичок ХХІ століття»
- Стягунова Ольга Олександрівна: «Дистанційне навчання як основна фора підвищення кваліфікації педагогів в особливих умовах»
- Фролова Наталія Вікторівна: «Психологічні особливості розвитку юнаків з інтернет-адикцією»
- Чекстере Оксана Юріївна : « Вплив реального і віртуального світу на види діяльності та процеси розвитку дітей»
- Чугуєва Инна Євгенівна, Литвиненко Ирина Сергіївна: «Розвиток практичних умінь у майбутніх психологів щодо розв’язання життєвих ситуацій за допомогою візуальних методів»
- Чукавіна Тетяна Едуардівна: «Фактори проектування та впровадження електронних освітніх ресурсів»
- Шуневич Богдан Іванович: «Перспективи запровадження дистанційного навчання у Навчально-науковому інституті психології та соціального захисту»