Опубліковано тези VIІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми», присвяченої 90-річчю з дня народження Ю.І. Машбиця
Запрошуємо Вас до обговорення матеріалів VIІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми», що присвячена 90-річчю з дня народження Ю.І. Машбиця: на цій сторінці (під тезами) та у групі Facebook [1] (Для того, щоб приєднатися до обговорення та залишати коментарі, потрібно авторизуватися (увійти) через одну з наступних систем: Facebook, Twitter, Google, Disqus (або спочатку створити новий аккаунт в одній з них), після чого з'явиться можливість залишати повідомлення.)
Конференцію проводить лабораторія сучасних інформаційних технологій навчання
Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.
Науковий керівник конференції: Смульсон Марина Лазарівна, дійсний член НАПН України, доктор психологічних наук, професор, завідувачка лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання.
Інтернет-конференція триватиме до 20 червня 2019 року.
Тематика конференції:
- Психологічні механізми суб’єктності та суб’єктної активності, розвиток інтелекту та особистості у віртуальному просторі.
- Психологічні проблеми діяльності у глобальних, локальних та соціальних мережах.
- Специфіка проектування, розробки та впровадження віртуальних освітніх середовищ.
- Особливості контенту та організації різних видів дистанційного навчання. Застосування дистанційних технологій в психологічній та педагогічній практиці.
- Досвід та вимоги до дистанційної психологічної підтримки розвитку і життєдіяльності різних вікових груп.
Тези конференції:
Mescheryakov D.S. The subjectness activity model [2]
Volobuieva O. Study group as organized system in the virtual educational environment [4]
Березко И.В. «Точка доступа» к поколению Z: клиповое мышление и ресурсы [5]
Бойко С.Т. Оцінювання якості інформації як показник інформаційно-психологічної культури споживача [7]
Вознюк О. Психолого-педагогічні основи електронного навчання (e-learning) [8]
Гренюк Л. Активні методи навчання в сучасному навчальному процесі [13]
Гуцол К.В. Проблема здатності особистості до самопроектування [15]
Дзюбко Л.В. Психолого-педагогічні особливості використання медіаосвіти у сучасній школі [16]
Дітюк П.П. До питання психологічного механізму [17]
Зарецька О.О. Про деякі дискурсивні практики та дискурсивні технології самопроектування дорослих [20]
Зінченко О.В., Буркеня Н.В. Особливості інтернет-активності молодших школярів [21]
Коваленко-Кобилянська І.Г. Психологічні особливості в період геронтогенезу [22]
Козлова О. Теоретичні підходи дослідження взаємозв’язку мислення і мовлення у нормі онтогенезу [23]
Колобова І.Б. Критерії продуктивних наративних моделей побудови особистісного досвіду [25]
Кондратенко Л.О. Довизначення реальності молодшими підлітками – завсідниками соціальних мереж [26]
Круглик О. Особливості сурдопедагогічної роботи з дітьми зі слуховою нейропатією [27]
Лебединець-Рода О.С. Психологічні прояви залежності від соціальних мереж у підлітків [28]
Лящ О.П. Психологічна модель генези емоційного інтелекту в юнацькому віці [30]
Малина Л. Розуміння тексту як основа соціально-мовленнєвої компетентності особистості [31]
Моляко В.О. Проблема сприймання (дискусійний ракурс) [33]
Москаленко В.В., Латиш Н.М. Інтернет-середовище як фактор соціалізації особистості [34]
Назар М.М. Навчання у віртуальному просторі в інформаційному суспільстві [35]. Відео виступ [36]
Рудницкая С.Ю. Конструктивность как принцип дискурсивной психологии [37]
Савченко Т.Л. Психологічні чинники професійного самоздійснення вчителів [38]
Скуловатова О.В. Соціальні мережі як простір для експериментів [39]
Смульсон М.Л. Проектування віртуального освітнього простору дорослих [40]
Тимофієнко Н. Особливості взаємин у студентській групі [42]
Третяк Т.М. Готовність до розв'язування творчих задач в ускладнених інформаційних умовах [43]
Фомічова Л.І. Віртуальні ігри та уява [44]
Чепелєва Н. В. Розв’язування смислових задач та самопроектування особистості [47]
Шатирко Л.О. Проблема деструктивної взаємодії суб’єктів віртуального освітнього простору [48]
Шевченко С. Впровадження інтерактивних форм організації освітнього процесу у віртуальному просторі [49]
Шиловська О.М. Система цінностей підлітка у контексті соціального розвитку [51]
Тези опубліковано в авторській редакції