Психологічна теорія і технологія навчання. Актуальні проблеми психології Том 8. Випуск 8
Актуальні проблеми психології. Психологічна теорія і технологія навчання
Том 8. Випуск 8. За редакцією С.Д. Максименка, М.Л. Смульсон
Київ – 2012
ЗМІСТ
Дітюк П.П. Проектування: загальний історичний огляд [2]
Коміссарова О.Ю. Комплекс факторов эффективности дистанционного обучения [3]
Костюченко О.В. [4]Особливості перцептивної репрезентації образу світу на основі форми [4]
Кузнєцова І. В. [5]Віртуальна реальність як підсистема Інтернет-реальності [5]
Лотоцька (Ільіна) Ю. М. [6]Розвиток метакогніцій, пов’язаних з успіхом, у віртуальному середовищі на прикладі науково-дослідницького проекту
«Психологія життєвої успішності» [6]
Назар М.М. [7] Потенціал психологічних досліджень в Інтернеті для визначення впливу авторів інтернет-сайтів на особистість студентів [7]
Пархоменко Н.А. [8]Використання теорії нечітких множин для оцінки екологічної ефективності програм віртуального навчання [8]
Попович (Гісем) Т.О. Гендерний аспект вибору молодими людьми стратегій вирішення сімейних конфліктів [9]
Смульсон М.Л. [10]Психологічні особливості віртуальних навчальних середовищ [10]
Тарасюк І.В. [11] Роль асоціативного мислення дітей мігрантів у процесі їх адаптації до іншомовного простору [11]
Федоренко С.В. [12]Психологічні особливості побудови корекційно-тренінгової програми зі зниження комп’ютерної залежності у студентської молоді [12]
Цап В. Й. [13]Формування прототипів для комп'ютерної системи розпізнаяя емоцій дюдини по міміці за допомогою еволюційного агоритму [13]
Чумак В. В. [14]Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес розв’язування студентами внз психологічних задач [14]
Щербина В.Л. [15] Соціально-психологічні аспекти формування інноваційного мережевого середовища у сучасній вищій школі [15]
Титул [16]
Стор.1-2 [17]
Зміст [18]
Наші автори [19]
Вихідні дані [20]