Опубліковано тези VIІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми»
Запрошуємо Вас до обговорення матеріалів VIII Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми» , присвяченої 75-річчю Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України:
на цій сторінці (під тезами) та у групі Facebook [1] (Для того, щоб приєднатися до обговорення та залишати коментарі, потрібно авторизуватися (увійти) через одну з наступних систем: Facebook, Twitter, Google, Disqus (або спочатку створити новий аккаунт в одній з них), після чого з'явиться можливість залишати повідомлення.)
Конференцію проводить лабораторія сучасних інформаційних технологій навчання
Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.
Науковий керівник конференції: Смульсон Марина Лазарівна, дійсний член НАПН України, доктор психологічних наук, професор, завідувачка лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання.
Інтернет-конференція триватиме до 15 червня 2020 року.
Тематика конференції:
- Особливості контенту та організації різних видів дистанційного навчання. Застосування дистанційних технологій в психологічній та педагогічній практиці.
- Психологічні засади професійної діяльності у дистанційному форматі.
- Віртуальний освітній простір як чинник психологічної підтримки та допомоги, зокрема, в умовах карантину.
- Психологічні механізми суб’єктності та суб’єктної активності, розвиток інтелекту та особистості у віртуальному просторі.
- Психологічні проблеми діяльності у глобальних, локальних та соціальних мережах.
- Специфіка проектування, розробки та впровадження віртуальних освітніх середовищ.
- Досвід та вимоги до дистанційної психологічної підтримки розвитку і життєдіяльності різних вікових груп в умовах карантину.
Тези конференції:
Savchenko O., Kuznetsov K. Trust to online education [5]
Shapiro V. Approvals approach during pandemic [6]
Sharkova S., Manning D. Course design in american and ukrainian educational institutions using it [7]
Березко І. Дискурсивне конструювання досвіду у соціальних мережах [8]
Бешок Т. Результати опитування здобувачів вищої освіти щодо організації дистанційного навчання [9]
Біла І.М. Розвиток мислячого суб’єкта в умовах дистанційної освіти [10]
Візнюк І. Сучасні тенденції психологічної діяльності студентів в умовах дистанційного навчання [11]
Воронцова Е. Професійні компетентності вчителя для організації дистанційного он-лайн навчання [12]
Горлачов О.С. Міміко-жестове мовлення в системі освіти дітей з порушеннями слуху [15]
Гренюк Л.С. Мотиваційна складова в навчальній діяльності учнів з порушенням слуху [16]
Губар С.Ю. Дистанційне навчання в умовах сьогодення: погляд студента [18]
Гурлєва Т. Взаємовідповідальність як основа діалогу через медіатекст між автором і читачем [19]
Дидковский С.В. Организация индивидуальной деятельности в социальных сетях [20]
Дітюк П.П. Деякі уявлення про психологічні механізми [21]
Жарков О.В. Діти з особливими потребами в освітньому просторі онлайн [23]
Зазимко О.В. Збагачення життєвого досвіду студентів за умов дистанційного навчання у системі moodle [24]
Зінченко О.В. Мережеві фейки як психологічна проблема [26]
Кетлер-Митницька Т. Студент як суб’єкт освіти в умовах дистанційного навчання [28]
Клопота Є.А Використання тренінгових вправ у віртуальному освітньому просторі [29]
Кобильченко В.В. Суб'єктна активність як вияв суб'єктності особистості [30]
Кокун О.М. «Випробування карантином» професійної життєстійкості – дистанційна та експрес-діагностика [34]
Комісаров О.В. Наративно-цифровий підхід у сучасній педагогіці [35]
Куцова М., Дубовик О. Проблема діяльності практичного психолога в дистанційному просторі [38]
Лящ О.П. Емоційність та її особливості в інтернет-комунікації [40]
Малина Л.О. Текст художнього твору як комунікативна одиниця взаємодії автора і читача [41]
Моляко В.О. Проблема конструювання образів світу у сучасному інформаційному просторі [43]
Московець Л.П. Впровадження дистанційного навчання педагогічними працівниками літнього віку [44]
Назар М.М. Дистанційні навчальні курси під час карантину: тенденції та психологічні можливості [45]
Немченко Ю.В. Веб-квест, як інноваційна форма організації навчальної роботи [46]
Петрикіна А.С. Віртуальний потенціал освітнього простору музею [49]
Пєтухова І.О. Психологічні наслідки карантину [50]
Пирлик Я.В. Емпіричне дослідження змін самосвідомості підлітків у процесі rpg-гри [51]
Рудницька С.Ю. Конструювання досвіду за умов пандемії: контури нового прагматизму [52]
Смульсон М.Л. «Карантинна криза» і дистанційне навчання: психологічні проблеми [53]
Тимофієнко Н.В. Психологічні вимоги до звуковимови у педагогічному спілкуванні [55]
Царенко Л.Г. Алгоритм надання дистанційної психологічної підтримки в умовах карантину [58]
Чекстере О.Ю. Психологічна підтримка життєдіяльності дошкільників в умовах карантину [59]
Чепелева Н.В. Дискурсивное конструирование опыта в кризисных ситуациях [60]
Шевчук О.С. Аспекти реагування на суїцидогенну інформацію у соціальних мережах [62]
Шимко В.А. Виртуальные и офлайн сообщества: что общего? [64]
Тези опубліковано в авторській редакції


























